12 april 2007

...såg Filippa Reinfeldt som gäst i Stinas program. Kan inte påminna mig om att vi har haft en mer sympatisk och kompetent statsministerfru. Dessutom har hon ju en alldeles egen, väl fungerande karriär. Rätt coolt med Filip & Fredrik också, i lagom dos är de riktigt roliga.

...hoppas att ni inte missade den sista (?) "Prime Suspect" med Helen Mirren i huvudrollen. Engelsk kriminal-TV när den är som bäst och Mirren är fullständigt lysande som Jane Tennison.

...hörde / såg Sahara Hotnights på "P3 Live Sessions" igår, de körde samtliga spår från den kommande plattan. Jag gillar deras nya sound skarpt ...och my god, det fanns ju t o m ballader bland låtarna! Ser mycket fram emot konserten på KB i Malmö i maj, ska även bli spännande att höra hur de hanterar sina gamla och tuffare låtar nu. Introtävlingen mellan Maria och Josephine var rätt kul ...vem som vann? Tjejen bakom trummorna såklart!

...Manchester United - Roma 7 - 1 !!! Sånt här kan väl egentligen inte hända? Fullständig förnedring av Totti & Co. Helt makalöst! Spännande semifinaler väntar mellan Man Utd - Milan, respektive Liverpool - Chelsea. Dags för Liverpool att visa klassen ...tycker jag!

...bara undrar, vad sysslade LUGI med i handbollens slutspel?! Förresten starkt av Wislanders Redbergslid att ta sig vidare.

...vem kopplar greppet i kvällens hockeydrabbning? Jag har ju tidigare sagt att Linköping tar hem det här, men det skulle vara kul om MoDo vinner ikväll och sätter lite press på LHC.

...har fått chansen att köpa biljetter till Stones på Ullevi i sommar? Har tackat nej tidigare och egentligen bestämt mig för att inte gå, men det är lite lockande ändå ...faktiskt.

...vill gärna åka över till London i maj och uppleva min favorit Gretchen Peters live ...någon som vill hänga med?!

...det ryktas om 20 grader varmt i helgen ...ja tack!!

...kul att "Robins" är tillbaka!

...nu känns det som att man kan börja se riktiga effekter av regeringsskiftet med avseende på den så kallade "arbetslinjen", alltså att försöka få fler människor i arbete. Men nog får de visa lite mer innan jag är helt övertygad om vad de egentligen vill...

1 kommentar:

Nina sa...

Du vet var du kan bo!