19 januari 2008

P3 Guld

Så passerade ännu en gala, P3 Guld, utan att tjejerna i Sahara Hotnights fick ett välförtjänt pris. Kent tog hem priset som årets grupp ....tung suck! Årets kvinnliga blev Säkert!, årets manliga blev Lars Winnerbäck och årets nykomling blev Maia Hirasawa, i samtliga dessa kategorier tyckte jag att rätt artist vann. I övriga kategorier på galan är jag för dåligt insatt för att uttala mig.

Nu återstår Aftonbladets Rockbjörnar att delas ut, då vinner de coola tjejerna i Hotnights ...tror och hoppas jag!

1 kommentar:

S sa...

Hello! Har helt missat du kommit igång med bloggandet igen! Senast jag var här var det inte så mycket nytt, men nu fanns det massor! KUL! Tack för kommentaren på min blogg förut! Och förresten, Martina verkar jätteglad för din/sin lägenhet! Tack för hjälpen, som sagt... Ha det gott! Sandra