03 februari 2008

Semester ......och tungt besked

Så är man då tillbaka igen på svensk mark efter en vecka i de österrikiska Alperna, närmare bestämt Bad Gastein. Skidmässigt var det en mycket bra vecka, med väldigt fina skidförhållanden med tanke på den pågående klimatförändringen. Det känns förresten lite frustrerande att ha ett fanatiskt intresse för utförsåkning när det blir varmare och varmare, jag funderar ibland på var det ska sluta..... Anyway, jag njöt till fullo av skidåkningen och livet under veckan! Och jo, en och annan After Ski-öl blev det också.

På onsdagen under min semestervistelse i Bad Gastein så nåddes jag av det mycket tragiska beskedet att min kollega och gode vän Lars hastigt hade avlidit, endast 41 år gammal. Det känns så overkligt och så orättvist. Tack Lars, för att jag fick lära känna dig och vara din vän under de drygt 4,5 år som vi arbetade tillsammans. Hoppas att det finns många fina golfbanor på "den andra sidan". Mina tankar går till Lars familj.

1 kommentar:

Nina sa...

sympati och stod fran London, du vet var vi finns om du behover resa bort ett tag!