25 februari 2008

Lite av varje...

Jag brukar gilla svenska filmer / serier som skildrar det politiska spelet i Sverige, men första delen av "Kungamordet" imponerade inte direkt på mig. Och då ska sägas att jag gillade "Kronprinsessan"...

Om missnöjet med skidlandslagets förbundskapten Bengt Stattin verkligen är så utbrett som SVT Sport säger, så måste Gunde Svan & Co snarast ta tag i situationen. Det går inte att slarva bort talanger och säsonger med att ha fel folk på fel plats.

Tonen har hårdnat på sistone mellan Barack Obama och Hillary Clinton, bra eller dåligt för demokraterna? Konsument- och miljöaktivisten Ralph Nader lär vara på väg in i matchen som kandidat, brukar inte vara så bra för demokraterna...

På lördag håller jag på mina favorittjejer i Calaisa, oavsett om deras låt är bäst eller inte. Såg ni förresten tjejerna som gäster i "Robins" i fredags? Riktigt bra!

Inga kommentarer: